maanantai 16. tammikuuta 2017

KUULUMISIA

Nyt on vähän reilu viikko takana täällä maailman toisella puolella ja mä oon niin onnellinen täällä. Oon saanut niin super ihania kavereita ja kaikki on täällä todella sosiaalisia ja haluaa tutustua suhun sekä oppia suomea!!! Jet lag on myös virallisesti ohi joten olen tottunut tähän paikalliseen rytmiin. Täällä on tänään vietetty Martin Luther King Jr.:n päivää joten meillä ei ollut tänään ollenkaan koulua. Päivä on mennyt pääosin koulutehtäviä tehdessä (joita on oikeesti ihan älyttömästi) sekä pyykin pesemisessä. 

Ajattelin kertoa teille vähän kuvien ja tekstien muodossa mitä ensimmäinen viikko täällä on pitänyt sisällään. 




Mun kämppis... Niin ihana ja tärkeä ihminen mulle jo nyt. Meillä klikkas heti kun tavattiin ja ollaan oltu paita ja peppu ihan ekasta päivästä lähtien. Mun kämppis oli tämän viikonlopun kaverinsa luona kylässä, ja jo pelkästään kahden päivän yksinelon jälkeen mulla oli ikävä häntä... Niin ihana mimmi <3





Keskiviikko-iltana oli meidän koulun järjestämä mäenlasku-tapahtuma. Tapahtuma oli illalla, joten oli todella hauskaa laskea pulkalla mäkeä kavereiden kanssa kun viime kerrasta olikin aika monta vuotta aikaa :D Koulu oli järjestänyt myös paikalle kaakaota ja pientä purtavaa joka oli todella kiva koska ulkona oli melko kylmä. 



Ensimmäisen viikon jälkeen minä ja Roosa olemme huomanneet saman ongelman: Meidän ihomme ovat menneet todella huonoon kuntoon. Olen selvittänyt asiaa ja syy tähän on tod. näk. erilainen vesi sekä ilmasto. Meillä oli siis torstaina tyttöjen ilta jolloin värjäilimme hiuksia ja hoidimme kasvoja. Omalla kohdallani iho alkaa olemaan jo ihan normaalissa kunnossa ONNEKSI!



Perjantaina oli kiva päivä, sillä mentiin katsomaan meidän koulun miesten lätkäjengin peliä porukalla. Tällä joukkueella ei ole ilmeisesti kovin hyvin kausi alkanut kun kuulemma ovat hävinneet suurimman osan peleistä niinkuin myös tämän viikonlopun molemmat pelit :D Noh, kiva noita on kuitenkin käydä katsomassa!




Tässä myös hieman esimakua koulun aterioista... Pääosin aika epäterveellistä ruokaa mutta ihan itse valitset mitä syöt. Ollaan myös treenattu salilla lähes joka päivä koska aina ei ole tarjolla terveellistä syötävää. 


Pahoittelut pimeästä kuvasta... Olimme eilen siis kirkossa. Meidän piti tehdä jotain Martin Luther King Jr-päivän hyväksi joten näimme helpoimmaksi vaihtoehdoksi osallistua kirkon iltatapahtumaan. 

Täällä viikko jatkuu koulun merkeissä!
Palataan seuraavassa postauksessa
-Saara




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti