torstai 12. tammikuuta 2017

HUONEEN ESITTELY

Hyvää päivää aurinkoisesta Hancockista!

Mulla on tänään ollut aamu vapaata, joten olen tehnyt vähän koulujuttuja sekä kuvaillut teille meidän huonetta.

Asun täällä siis asuntolassa, jossa asuu n. 400 opiskelijaa. Huoneita on neljässä eri kerroksessa ja omani on toisessa kerroksessa. 



(kuva netistä)


Jaan mun huoneen mun kämppiksen kanssa ja olen tykännyt tosi paljon asua hänen kanssaan. Mun kämppis on jenkki, mutta on toisesta osavaltiosta. Ollaan saman ikäisiä ja muutenkin samanhenkisiä joten en olisi voinut parempaa kämppistä toivoa. 


Huone on sopivan kokoinen ja täällä on kaikki tarvittava.



Meillä ei ole vessassa lavuaaria, joten hampaiden pesu yms. hoituu huoneiden puolella. 



Mun kämppis oli tullut huoneeseen ensin, joten hän oli valinnut itselleen ensin sängyn. Olen hyvin tyytyväinen sänkyyni jonka sain ja olenkin nukkunut täällä ihan super sikeästi joka yö!


Meillä on todella hyvät tilat opiskella ja tehdä omia juttujamme. Molemmilla on omat pöydät sekä laatikostot joissa säilyttää tavaroita. 



Meidän sängyt! Kerrankin oon se jolla siistimpi sänky :D Terkkuja iskälle ja äitille että joka päivä olen pedannut sängyn!!!


Mulla ja mun kämppiksellä on yhteinen vessa/suihku seinänaapurin kanssa. Suihku oli alussa aika rasittava, sillä vettä piti valuttaa 15-20 minuuttia ennen kuin alkoi tulemaan lämmintä vettä, sillä suihkua ei ollut käytetty pitkään aikaan. Minulla on myöskin ollut vähän erimielisyyksiä seinänaapurin kanssa, sillä hän on lukinnut meidän vessan oven vessan sisäpuolelta neljä kertaa viikon aikana, joten minä tai kämppikseni emme pysty tällöin käyttämään vessaa/suihkua. Olen käynyt kaksi kertaa sanomassa hänelle asiasta ja muilla kerroilla hän ei ole ollut huoneessaan, joten olemme joutuneet asioimaan muualla. Toivotaan että asiaan tulee muutos!


Muutoin täällä on kaikki hyvin ja aion viimeistään ensi viikolla tehdä teille isompaa postausta mun kuulumisista ja mitä ollaan tehty.

Palataan seuraavan postauksen parissa!

Saara




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti