maanantai 9. tammikuuta 2017

LÄHTÖPÄIVÄ + EKA VIDEO

Hyvää iltaa kaikille ja terveisiä Hancockista!

Olen vihdoin saapunut perille kohteeseen. Matkani alkoi Suomesta 5.1. 10.00 aamulla. Ensimmäinen lentoni oli Helsingistä Müncheniin. Kaikki meni hyvin ja lento oli mukavan lyhyt. Münchenissä sain tiedon että lentoni Chicagoon olisi tunnin myöhässä. Söin Münchenin lentokentällä hyvin, sillä edessä oli 9 tunnin lento. Lentomatka meni yllättävän nopeasti ja kone oli todella hyvin varusteltu. Katsoin kolme elokuvaa matkan aikana ja lennolla oli kolme tarjoilua. Saavuttuani Chicagon lentokentälle, alkoivat ongelmat. 

Piti mennä uudelleen turvatarkastukseen, sekä dropata matkalaukkumme uudestaan. Aikaa kului ja alkoi tulla kiire. Kysyin henkilökunnalta mistä terminaalista lentoni lähtee ja osa sanoi terminaalista 1 ja osa terminaalista 2. Menin terminaali kakkoseen junalla ja siellä sanottiin että lentoni lähtee terminaalista 1. Kävelin sinne ikuisuuden ja kun saavuin lähtöportille, lentoni oli lähtenyt 10 minuuttia ennen saapumistani. Olin todella väsynyt ja turhautunut ja en tiennyt mitä tehdä. Etsin lentokentän asiakaspalvelupisteen ja menin kysymään milloin on seuraava lento Hancockiin. Sain liput seuraavan aamun lennolle ja minua kehotettiin menemään Lufthansan tiskille pyytämään hotellihuonetta, koska myöhästymiseni oli heidän syynsä. Minun onnekseni Lufthansa korvasi minulle hotellihuoneen lentokentän läheltä ja pääsin sinne yöksi. Aamulla menin kentälle ajoissa ja saavuin vihdoin 12.00 Hancockiin. Eräs opettaja koulustani oli hakemassa minua sekä muita suomalaisia, joita lennollani oli. Ensimmäisenä päivänä hoidimme paljon asioita koulun alkamista varten sekä tutustuin ihanaan kämppikseeni. 

Kaikki on siis todella hyvin täällä, ja olen viihtynyt erittäin hyvin. Meillä synkkaa kämppiksen kanssa todella hyvin ja ollaan saman ikäisiä. Mun kämppis on jenkki, mutta on tullut toisesta osavaltiosta tänne. Täällä on todella paljon lunta ja pakkasta on ollut jokapäivä n. -15 astetta. Mulla alkoi tänään koulu ja kurssit olivat ihan kivoja. Hommaa kuitenkin on koska molemmilta tunneilta tuli heti paljon läksyä. Mulla on yksi sama kurssi mun kämppiksen kanssa sekä toinen sama kurssi Roosan kanssa, joka saapui eilen Suomesta tänne. Olen tykännyt todella paljon olla täällä ja kaikki ihmiset vaikuttavat todella ystävällisiltä. 

Olen tehnyt teille pienen videon mun lähtöpäivästä. Editoin ensimmäistä kertaa ikinä mitään videota joten video on myös sen mukainen :D Pahoittelut myöskin laadusta, sillä en omista kameraa vaan olen kuvannut kaikki pätkät iPhone 5s puhelimellani. Toivottavasti pidätte videosta!

Palataan seuraavien juttujen parissa!
Saara















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti