keskiviikko 15. helmikuuta 2017

KÄMPPIS MUUTTI POIS JA OLEN KIPEÄ (VIDEO)

Moikka kaikille ja hyvää keskiviikkoa täältä päin maailmaa!
Pahoittelut että saan vasta nyt blogia päivitettyä, vaikka lupasin videon heti alkuviikosta mutta olen ollut todella kipeä lauantaista lähtien joten energiaa ei todellakaan ole ollut mihinkään. 

Mun kämppis on muuttanut siis tasan viikko sitten pois ja asun nyt yksin. Syy Karrin muuttoon oli hänen harrastuksensa ja valmentajansa. Emme voineet vaikuttaa tähän päätökseen. On kuitenkin ihan kiva asua yksin niin voi päättää itse kaikista asioista ja on edes joku paikka jossa voi olla ihan omassa rauhassa. 

Mulla on täällä todella hyvä olla ja nautin mun elämästä täällä. Tietenkin on päiviä jolloin kaikki menee päin helvettiä ja asiat ovat ylitsepääsemättömän vaikeita mutta täällä mulla on niin hyvä tukiverkosto ja ystävät, etenkin Roosa josta on tullut mulle todella läheinen. On ollut päiviä jolloin olen miettinyt vaan että kumpa pääsisin Suomeen pois tästä kaikesta. On ollut päiviä jolloin en ole saanut unta koska olen ikävöinyt perhettä ja ystäviä niin paljon. En ole nähnyt siskoani moneen kuukauteen ja ikävöin häntä todella paljon. Ikävöin sitä kun äiti pelleilee mun kanssa sekä sitä kun iskä kertoo tyhmiä vitsejä ja yrittää olla hauska. Ikävöin kovasti myös ruisleipää, puuroa sekä irtokarkkeja. 

Täällä on paljon erilaisia ihmisiä ja jotkut ovat olleet hyvin ilkeitä minua ja Roosaa kohtaan - etenkin tytöt. Olen yrittänyt olla välittämättä näistä ihmisistä mutta pakostakin sitä miettii että mistä se johtuu että ei tule toimeen joidenkin ihmisten kanssa lainkaan? Mielessäni ovat kuitenkin olleet koko ajan nämä äitini opettamat viisaat sanat: "Kaikista ei tarvitse tykätä, mutta kaikkien kanssa on tultava toimeen", joten olen avoin ja ystävällinen kaikkia kohtaan sillä olen täällä enää vajaa 3 kuukautta, joten minulla ei ole aikaa harrastaa draamaa. 

Olen kuitenkin kuvannut teille tämän videon jossa avaan kuulumisiani joten toivon että pidätte videosta ja palataan seuraavassa postauksessa!

Saara


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti