sunnuntai 9. huhtikuuta 2017

IHANA VIIKONLOPPU

Mukavaa sunnuntaita kaikille! 

Toivottavasti kaikilla on ollut kiva viikonloppu! Mulla ainakin oli ihan huippu hyvä viikonloppu. Täällä on ollut koko viikon tosi keväiset säät, ja ne huipentuivat lauantaina, kun oli todella lämmin! Taisinkin tämän viikon videossa kertoa, että olen ollut kipeänä ja olen valitettavasti edelleen. Kävin perjantaina ostamassa lääkkeitä, ja ne ovat auttaneet jonkin verran. Etenkin tuo yötä vasten otettava yskänlääke on taannut minulle levolliset yöt eikä ole tarvinnut herätä yskimään. 

Mutta tästä viikonlopusta; Vietettiin kavereiden kanssa tosi rentoa viikonloppua ja vaan hengailtiin ja nautittiin hyvästä säästä ja toistemme seurasta.




Meidän eräs tuttu joka asuu omassa talossa asuntolan lähellä järjesti lauantaina iltapäivällä ''Dartyt'' eli ''Day time party'' joka siis tarkoittaa päiväsaikaan olevia bileitä. Istuttiin ulkona, pelattiin kaljapingistä, grillattiin ja vaan hengailtiin. Itsehän olin koko viikonlopun ihan selvinpäin että terveisiä vaan kotiin että en ole joka viikonloppu sitä hupijuomaa nauttinut jos niin luulette.


Roosa💗💗💗



Smoothie-linjalla😄😄



Kaikilla oli todella hyvä ja rento fiilis ja meillä oli tosi hauskaa



Minä ja Max💗



Lauantai-ilta meni rauhallisissa merkeissä asuntolalla. Tilattiin ruokaa ja nautittiin toistemme seurasta. Tänään ollut pyykkien pesu päivä ja tiedossa olisi vielä läksyjen tekoa. Perjantaina oli ihanaa jutella pitkästä aikaa parhaan ystävän Jannikan kanssa videopuhelua, joka sai minut taas odottamaan enemmän kotiin paluuta. Ei enää kauaa, ihanaa! 
Tässä mun kuulumiset tällä kertaa, mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!

Saara💗


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti