tiistai 25. huhtikuuta 2017

VIIMEISET PÄIVÄT MAAILMALLA

Moikka kaikille siellä ruudun toisella puolella!

Mulla alkaa tulemaan mun vaihto-oppilas-matka päätökseen. 4 kuukautta maailman toisella puolella alkaa olla ohi ja on aika palata Suomeen. Palaan Suomeen tämän viikon sunnuntaina iltapäivällä. Kuvasin videon, jossa kerron mun fiiliksiä Suomeen paluusta ja mun kokemuksesta. Kun katsoin kuvaamani videon jälkeenpäin, mua ärsytti aivan suunnattomasti se että toistin koko ajan sanaa "niinku"!!!! Siis oikeesti jotain 20 kertaa... ärsyttävää. Toivotaan, että se ei häiritse teitä.

Tämä kokemus on ollut ehkä elämäni opettavaisin ja kasvattanut mua hurjasti henkisesti. Avaan videolla enemmän asiaa ja kerron miten mun ajatusmaailma on muuttunut. 

Mulla on jotenkin sanaton fiilis vaikka silti olisi niin paljon kerrottavaa ja sanottavaa. Tää tuntuu jotenkin niin epätodelliselta, että oon jo palaamassa Suomeen ja että tää kaikki on pian ohi. Eniten jään kaipaamaan kaikkia ihmisiä, joista on tullut mulle todella läheisiä ja tärkeitä. Onneksi muistot ei koskaan katoa ja aina voi pitää yhteyttä netin kautta.

Haluan kiittää kaikkia jotka ovat lukeneet mun blogia, olleet mun tukena kun on ollut vaikeaa ja etenkin äitiä ja iskää, jotka mahdollistivat mun tulon tänne💗
Toivottavasti pidätte videosta!
KIITOS- Saara




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti